Ja, da var man igang igjen da…

Fra og med i morgen tirsdag 3. desember, så er jeg i farta..
Da stiller jeg meg ved den røde sofaen i Fredrikstad sentrum, gågata.. For å samle inn julegaver..

I år går alle gavene til Barnas Stasjon som vil sørge for at dem kommer dit dem trengs 🙂

Hva er dette for noe??

Joda, dere skjønner det.. Jeg sliter med litt fritidsproblemer, så jeg må ha noe å fylle dagene mine med..
 I fjor var min første jul her i byen.

 Og jeg kjente ikke byen så veldig godt enda, så jeg ville lage noen julekurver med litt godt og hjemmelaga i,

 som jeg skulle gi til en organisasjon som kunne dele den ut videre..

Dette skrev jeg jo om på statusen min på facebook.. Å derfra tok det helt av..
Plutselig var det veldig mange som ville være med å bidra med noe i julekurvene..
Så ble det foreslått å lage en gruppe på facebook, slik at andre også kunne være med..

Enden på visa ble at jeg 2 dager i uka stod i sentrum ved den røde sofaen, å samlet inn julegaver..
Å ei anna dama ville også være med å holde meg med selskap, Cathrine Andersen..
Hun ble med å sto i gata hver eneste gang, gjennom kulde, regne, slaps og sne..
Søster mi Line dukka også innom noen gang, å tok med seg aviser der vi var intervjua, å sprang rundt i butikkene å samlet gaver fra dem..

Hele over 700 gaver fikk vi inn, som vi leverte til Kirkens Bymisjon, som igjen sørget for å dele dem ut til de som trengte.

I år går gavene til Barnas Stasjon..
Hver tirsdag og torsdag frem til jul, står vi å tar imot gaver..

Tirsdager fra kl 12- 15
Torsdager fra kl 16 – 19
Siste innspurt Lørdag 21. desember fra kl 12 – 16..

Ta gjerne en titt innpå facebookgruppa vår, å se hva vi får til i år..

https://www.facebook.com/groups/gienjulegave/

Kjæmpemoro.. Jeg gleder meg så veldig masse <3 <3

Gro Kristin Solum

 

#jul #julen #godegjerninger #gaver #pakker #julegaver #innsamling

Forresten så har vi: http://bloggurat.net/minblogg/registrere/12fa58865b9e0ff3891465d6d6ef5e559c273364
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg