Lysfat..

Jeg elsker lysfat..
Men de skal dekoreres også, til min manns store fortvilelse..
For det betyr at han må være med når jeg skal på let etter noe å fylle fatene med <3

Jeg elsker å plage mannen min med shopping.
Han hater shopping..

Og spesielt når jeg må prøve og ikke være fornøyd.. hehe
Og her er intet unntak..
Ble noen runder med prøving før jeg ble fornøyd med hjørnebordet mitt, og lysfatet..

Fatet kjøpte jeg hos Gattermann i Fredrikstad.

Jeg fant det til slutt..
Bort med den glassvasen, og krukka..
Inn med grønnplante, potteskjuler i krom og 2 hjorter, som jeg fant på Bohus i Fredrikstad.
Bohus hadde akkurat det jeg trengte, til lysfatet mitt fra Gatterman…

Se så fint det ble <3

Fortvilelsen ble stor for gubben, når jeg begynte å spekulere i enda et lysfat…
Den er jeg ikke helt fornøyd med, men den får være slik litt til, så gubben får litt fri fra shopping..

Gro Kristin Solum

#lysfat #duk #lys #hjort #blomst #kos #lysestake #kubelys #potteskjuler #sølv #krom

2 kommentarer
    1. Ja, friske blomster er en nødvendighet det.
      Så her prøver vi å kjøpe friske blomster hver fredag 🙂
      Hører til helgevasken det 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg