Julen 2013

Litt seint kanskje..
Men jeg elsker jula..
Å her vil jeg dele noen bilder med dere så dere får se hvor koselig vi hadde det her når vi pynta til jul 🙂

Oppå gamle skapet mitt fra ca 1920, fikk jeg tak i flotte rammer med speil og bling, for å ramme inn bilde av unga mine.
Å se den flotte snøkula jeg fikk tak i på Smart Club i Råde, like før dem skulle legge ned før jul. 70% avslag på prisen, så den ble råbillig.

Spisestuedelen av stua vår.
Tok desverre ikke bilde av hjørnehylla når den var ferdig pyntet med små duker og nisser. Der forran kom også juletreet vårt opp.
Ser dere blomsteroppsatsen baki der. Den har jeg og mannen min Stig laga sammen.. Ble så veldig fornøyd med den..
Se bilde av den lenger ned.
Og de røde lysene i trollhasselen min ble byttet ut til hvite lys, og det kom flotte hjerter opp der fra Perfect Home..

Veldig fornøyd med spisestuedelen.. Ja, resten av stua også. Men desverre så ble de bildene for dårlige til å dele..
(Legger de inn nederst, i mindre formater )

Blomsteroppsatsen min mann og jeg laget sammen. Med julestjerne, eføy og en svibel.

Julehjerter fra Perfect Home.

          

Gro Kristin Solum

#jul #julen #lys #trollhassel #trollkvist #julestjerne #eføy #svibel #Perfecthome #snøkule #snekule #lysekrone

2 kommentarer
    1. Veldig koselig. Likte grådog godt den pynte greinen eller hva det heter. Har fått flere tips fra deres blogg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg