Se den flotte iguanen på bordet mitt <3

Å finne pynt for å ha på stuebordet er ikke bare enkelt.
Med barn og mann i hus som så gjerne vil se tv, uten noe i veien. Så ble det litt av et puslespill å finne noe som jeg likte og syntes var fint.
Og som ikke ble flyttet på hver gang de skulle se på tv..

Tror jeg har vært innom all slags interiørbutikker for å finne noe jeg kunne like, uten særlig høyde på..
Jeg fant det til slutt..

Gattermann i Fredrikstad ved Østfoldhallene (Dikeveien 33) fant jeg han..
Der lå han så fint på utstilling..

Jeg bare måtte ha han..

Bjarte ble navnet..
Se fine Bjarte min på stuebordet mitt <3

Gro Kristin Solum

#iguan #bord #bordpynt #interiør

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg