ROSA..

Rosa er en ekstremt viktig farge..
Alle kvinner med respekt for seg selv og sitt hjem, har ett eller flere innslag av rosa..

Selv elsker jeg rosa..
Å vil her dele noen bilder av div som er rosa hos meg..
Sånn i tilfelle noen syns det er vanskelig å finne måter å spe på med rosa..

Først litt fakta: Rosa er en farge som kommer av å blande rødt og hvitt..
Men det er ikke rødt, og det er ikke hvitt, det er ROSA..

Denne rosa hjorten har jeg hengende på rommet mitt..
Ja, han skjeggapa bak bruker også å være på rommet mitt, men han blir ikke like godt ivaretatt som den rosa hjorten..

 

 

Ute på altan om sommeren, må jeg selvsagt ha rosa..
Ja, å der dukka han jammen opp igjen han der skjeggapa æ bor med.
Han påstår han ikke liker rosa, men e bare fjas på han.
Underlig hvor ofte han dukker opp der jeg har pynta med rosa…

Ja, selvsagt har jeg rosa verktøy.. Noe annet ville bare vært snålt..
Har også en annen verktøykoffert, med rosa hammer, rosa skrujern, rosa tang, og div annet rosa verktøy oppi.
Alle kvinnfolk burde ha rosa verktøy..

Til jul blir det rosa jul på badet..
Gubben påstår at han vil ikke ha derre rosajula på stua.
Men det skjønner æ jo, for han tilbringer jo mestparten av tia på dass.
Så jeg er overbevisst om at han bare elsker rosa <3

 

Å så er jeg så heldig som har ei så snill svigermor (Ann Elise Jensen) som strikka rosa senjasokker til meg i fjor.
I år fikk jeg ei rosa lue.. Snille svigermor ja <3 Er så glad i henne <3

Ja, har jo selvsagt rosa deksel på mobilen min.. Mangler vel bare den rosa laptopen som jeg ønsker meg så veldig.
Men som er helt utsolgt alle plassa 🙁
Men men, den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves heter det. Så kanskje, plutselig en dag så dukker det opp en til meg:)

 

Viste dere forresten at jeg er tunghørt.. Er ikke så mange som vet det.
Å pga jeg er tunghørt, så må jeg noen gang bruke høreapparat.
Det er mest i arbeidssammenheng da.
Og høreappraterene mine er SELVFØLGELIG rosa <3

Jeg har nok mye mer rosa enn hva dere får se her. Men tror dere har skjønt poenget nå 🙂

Ja, det må jeg ikke glemme å fortelle. Vet ikke om jeg har fortalt at jeg elsker rosa?? 🙂
I såfall, så kan jeg fortelle det.. JEG ELSKER ROSA!!!

NB! Merk dere hvem av oss tvillingene som har skrevet dette blogginnlegget, ellers får Line fnatt..
Å da ligg jeg VELDIG tynt ann..

Dette blogg innlegget er skrevet av meg GRO KRISTIN SOLUM, og ingen andre enn meg GRO KRISTIN SOLUM!!!

10 kommentarer
    1. Å i svarteste svingeste. Jeg kommer til å endre alle kodene til bloggen om du ikke driter i å lage alle de fjolleinnleggene.
      Først var det ræva di som nesten sikret oss bloggselvmord.
      Å så ditt innlegg om almanakk og rosa matboks.
      For ikke å nevne de særiøse matinnleggene dine.
      Å NÅ DETTE!!!!!!!!!!!!!
      HAN DÆVEN FLÆTTE OM JEG FÅR TAK I DEG DE NESTE DAGENE…
      Du har herved bloggeforbud. Alle dine innlegg må godkjennes av meg FØRST!!!!!!
      OG DETTE ER DET LINE♤ SOM SKRIVER….. GRRRRRR

    2. Da skulle du sett kalenderboka mi. Fant ikke den jeg ville ha i rosa. Så jeg måtte gå for Lilla 🙂

    3. Jeg har lovt mannen min å ikke ta helt av med det rosa.. Så kjøkkenet, gangen og stua er rosafrit område..
      Men badet, rommet, altan og trappegangen er friområde for meg. Så der dominerer det rosa.. hehe
      Gro Kristin <3

    4. Hi hi. Det er så artig å lese dette innlegget. Jeg lo mye:)
      Jeg liker grønn farge, men jeg kjøper ikke alt i grønn.
      Så du er jo egentlig en rosa blogger:)

    5. Hvor fikk du tak i det rosa verktøysettet.
      Har kikka opp og ned på nettet…men no Luck..Lure på om ebay e siste utvei, skulle bare hatt d asap. Svigerinna mi e i byggemodus skjønner du 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg