EN MORS FORTVILELSE. MOTER-KJOLER-KLÆR

Fytti grisen nå sliter jeg noe helt forferdelig. 

Jeg ha 4 døttre.

Riktignok er 2 av dem selvforsynte og “voksne”

Men man merker at dem eksisterer. Det er ikke slik a barna bare kan strykes av utgiftslisten når dem flytter hjemme ifra.

Ånei så lett er det ikke. Jeg kan fortelle meg selv om og om igjen at nå skal jeg bli strengere og lommeboka skal lukkes.

Men hvem greier vel holde tilbake når snylterene står i døra og blunker med Sadsam øyne.

SMELT

Mammahjertet mitt er svakt ♡

Eller når jeg synes at jeg nå har gitt mine kjære små gode verdier og dem ikke bryr seg om mote, klær, sminke, undertøy,  merkeklær osv….

Meeeen det finnes altid en utvei.

Jeg bruker nettet aktivt for å finne de beste varpene.

I dag har jeg sett etter ballkjole til min datter. Og gleden var stor når jeg oppdaget at den trendie ungdomsbutikken www.bubbleroom.no  ha opp til 70% avslag på sine bestselgere.

Og da forsvinner fornuften. Og pengene får ben å gå på. For det skal ikke stå på shoppinglysten her i gården. Da er det gamla i huset koser seg i noen stakkar små minutter. For så å late som om dette var en nødvendig vonde.

For jeg gjør det jo bare for snylterene. JÆI synes jo shopping er noe hærk!

Hvem takker vel nei. Når en får seg en flott kjole til under 100-lappen 🙂

#kjole #mote #klær #salg

 

 

5 kommentarer

Siste innlegg