P.S ROSA… Enn at jeg kunne glemme det viktigste..

Ja, dere har da vel lest det veldig råviktige innlegget om min favorittfarge som er ROSA, der dere får se mange av de flotte tingene jeg har i rosa..

Innlegget heter tilfeldigvis ROSA <- trykk på den rosa skriften, så kommer du til det innlegget..

Men en ting glemte jeg helt å ta med..

Gud som jeg skammer meg.. Enn at jeg kunne glemme det da..

Beklager så veldig mye.. Var ikke meninga å prøve å skjule noe fra dere..

Håper dere tilgir meg <3 <3 <3

De ROSA kaninørene mine… De er jo favoritt-tingen min ever..

Se så fine dem er <3

De passer perfekt til alle antrekk, både på julebord, sommerfest, galla, bursdager og til hverdags.
Alle burde ha slike flotte rosa kaninører <3

Disse jeg har på her, kjøpte jeg på Liseberg i sommer. De har slike søte søvtråder i seg, så de glinser i sola..

*Line kommer til å få fnatt når hun våkner i mårra tidlig å ser dette innlegget*
Hehehehehe

Gro Kristin <3

#liseberg #rosa #kaninører #tiara #sommer

7 kommentarer
    1. Du og rosa. 🙂
      Min niese spurte meg, tante vil du ikke ha rosa teppe i stua? Nope,nope.
      Passer ikke inn her. Men har nu rosa pysj som eg har fått. Hm har flere rosa pysjer eg har fått. Men mine farger er lime/ rød/ hvit 😉
      Kul blogg…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg