Tak trenger ikke være kjedelige bare..

Ja, å pusse opp taket..
Folk bruker gjerne mange penger på flotte tapeter og maling til veggene sine..
Mens lister og tak blir bare helt enkle..

Men man trenger ikke ha “kjedelige” tak. Det fins utrolig mye flott innen takdesign også..
Ja, vi har jo de kjente som:

Gipsplater                                                         panel                                     eller det siste som er, det skal være listefritt

   

Men i dag kom jeg over et innlegg i gruppen “Hjem kjære hjem” inne på facebook. Der hadde ei ung dame pytet opp takene sine med stukatur..
Slik som jeg trodde fantes bare i eldre boliger. Slik elegant stil..
Det fikk meg til å tenke..
For ja.. Er ikke ofte man ser tak som folk virkelig har gjort seg flid med. Ja, t.o.m listene har henne tenkt godt gjennom.. Så utrolig flott..

 

Det fikk meg til å hive meg på google for å finne flere varianter av disse takene.. Slikt tak vil jeg ha i mitt fremtidige hus ja.
Det fins så mye utrolig fint å velge i.. Så her er det bare å ta seg god tia, til man finner noe man kan like..
Det koster litt mer. Men er jo så mye finere..
Her ser dere noen bilder jeg fant på google..

       

Men selvsagt, alt er ikke for alle.. Å vi har ulike stiler og smaker.
Så om du liker det jeg kaller kjedelig, så er jo ikke det kjedelig for deg.
Så da velger du jo selvsagt det du liker.. 🙂

Gro Kristin <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg