SUPERSLANKEKUREN – Helt fantastisk!!

Ja, i disse etterjulstider hvor vi nærmer oss våren med stormskritt, er slankekurer noe som står på planen for veldig mange av oss.
Vi skal jo inn i de lekreste bikinier til sommer.

Så var det å teste ut div for å se hva som funker..
Ja, her prøver man pulver fra både Proteinfabrikken, Herbalife, Nutrilett, Zeolitt, BioLife, osv osv osv
Vi teller kalloriet, ræk på helsekostbutikker for å finne erstatninger for alt godtet som vi har så vanskelig for å legge fra oss.
Knakser på frøbarer, karamellbarer med protein, dietter etter dietter. Banandietten, vanndietten, Atkinsdiett, Lindbergdietter, Grethe Roede osv osv..

Vi farer gjennom forumer på jakt etter råd og tips, kjøper kostholdbøker.
Ja, det brukes i det hele tatt veldig mye penger bare på forarbeidet før selveste slankekuren settes igang.
Bare det å finne den beste, mest nøyaktige og flotteste baderomsvekta kan være et kapittel for seg selv.
Vekta skal tross alt passe interiøret på badet..
Å så var det å finne ut hvor på badet vekta skal stå.
Bare det i seg selv kan være en evig spekulasjon.. Ikke kan den stå midt på gulvet..
Å det blir for dumt å skal gjemme den flotte vekta. Å det blir feil å skal skuve den under skapet..

Men neh, glem alt derre.. Jeg kjøpte vekta mi på Biltema til 59kr.. Skuva den under skapet, som heng såpass oppå veggen, at alle ser at vekta ligg der.

Så var det over den perfekte slankekuren da..
Jeg kulle ta meg en dusj her om dagen.
Og mens jeg sto der i evas drakt, splitter naken, fant jeg ut at jeg skulle veie meg.
Som tenkt så gjort..
Ikke helt fornøyd med tallet som kom frem..
Gikk så i dusjen. Å mens jeg tenkte på hva jeg skulle gjøre med vekta så den kunne bli et lavere tall. Tenkte på alle de frøkurene, pulverkurene, fruktene og bærene jeg skulle bli flinkere til å spise.
Kutte ut mel, sukker og slikt som alle anbefaler at en kutter ut..
Fikk vasket hele meg grundig. Både hår, under armene, mellom tærne, i sprekker, bøyerog kriker og kroker. Ja, på nevnte steder, og ikke nevnte steder..

Så var det å gå ut av dusjen, nyvasket og ren. Tørket hele meg..
Å ser på vekta som fortsatt stod der på gulvet..
Å av en eller annen merkelig grunn følte for å veie meg igjen..

AAAAAaaaaahhhh, å hva ser jeg.. Joh, jeg hadde bættremæ gått ned ett kilo jo..
Himmel og hav..

Så nå blir det å dusje oftere ja…
For det var neppe skit.. For jeg har ganske så god normal hygiene. Ingen som bærer på seg 1kg med skit..
Såh.. Dette kan man regne som et gjennombrudd i forskningen på slanking..

For det var ikke vanskelig å regne ut at 30 dusjinger, ble 30 kilo mindre… Juhuuuuu….
I sommer skal jeg ha på meg den lekreste bikini, å dra på badestranda for å bade. Uten å riskiere at greenpeace kommer å hiver meg uti dypa..

Såh.. Til dere som prøver ene og andre, leter og søker etter den perfekte slankekur..
Spis det dere vil, pass bare på å ta dere en dusj litt oftere..  

Gro Kristin <3

#dusj #dusje #slanking #slankekur #kilo #vekt #vektreduksjon #vann

2 kommentarer
    1. zalo skal være god i dusjen.fjerner alt fett står det på flasken..men bruk ikke for mye..da fosvinner du 🙂

    2. utrolig herlig innlegg. Beste jeg har sett på lenge. Valgte å dele det videre på vår blogg 🙂 Gleder meg til å gå i dusjen 😉
      -Nina-

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg