Når katten er på Kos, danser musa på bordet..

Ja, som dere allerede har fått med dere, så har Line rømt landet..
Å overlatt all blogginga til meg..

Ergo, jeg kan gjøre som jeg vil jeg.. Moahahaha..

Men ikke nok med at hu drar på ferie å koser seg. Så sætt hu mæ til å passe på huset.
(Dårligste husvakta hu noen gang kunne fått seg, for jeg har ikke vært der en dag, forutenom i går kveld)

Å hva skuer mitt øye..

Joda, døra er låst den.. Jeg skjekka grundig..

Men å få noen til å tøm postkassa, nei det greide dem ikke..
(Kan hende dem spurte mæ om det, men fordelen med å være tunghørt, er at man ikke treng å høre alt)

Å lysa greide dem ikke å slokke nei..

Nei, æ har ikke vært å slått på lysa der. Dere ser jo at døra er låst lenger opp.. *Æ har bildebevis* Hehe

Å ikke greide dem å lukke skapdøra på kjøkkenet..
Ja, dem kun vel ikke kom sæ fort nok ut døra..

Å stakkars hageplanter, trillebår, søppelboks og bila.
Alt er rett og slett forsømt.
Dem reiste fra de alle uten å tenke på å ha noen til å vanne blomstrene, stille trillebåra oppetter veggen, tømme søppelboksene, eller vaske bila.

Se her.. *Jeg er rystet*

   

   

Jeg fant t.o.m fugledrit på ene vinduet.. *Makan azz*

*Men for å skåne det norske folk for alt for sterke bilder, så dropper jeg å dele bilde av det vinduet*

Ja, dem har rett og slett bare stukket av fra alt, for at de ikke kunne komme seg fort nok på ferie til Kos..
Er det virkelig sånn fatt med det Norske folk, at vi glemmer de ting som virkelig betyr noe, for å få oss en ferie.. *Jeg er rystet*

Ja, det er så forlatt oppi der til Line og familien, at t.o.m fuglan har bynt å lagt rede rett utpå trappa der..

Så sånn egenlig når jeg leser i media og på facebook og slikt der folk klager på at de ikke får dratt på ferie, eller er misunnelig
på andre som reiser i sommerferien..
Se her hva som skjer med alt som betyr noe når folk drar på ferie..
De forsømmer både ene og andre, for å kose seg langt borti huttiheisan.. Fy å fe…

God sommer alle sammen <3

Gro Kristin <3

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg