Jeg bare elsker The Big Bang Theory…

Hva er ditt favorittprogram og figur/skuespiller/profil ??

Favoritten er selvsagt selveste Sheldon Cooper <3 <3
Han skal jeg gifte meg med når jeg blir stor <3

The Big Bang Theory er en serie som er laget av Chuck Lorre og Bill Prady..  

Chuck Lorre har blandt annet vært med å produsert flere kjente serier,
som Two and half man, Dharma & Greg, Roseanne og Sybill og flere…

Bill Prady har også laget flere kjente serier.
Som Married…. whit children, eller Al Bundy som vi kjenner serien best som.
Gilmore Girls, Dharma & Greg og flere…

Men best av alle seriene de toan har lagd, så er det The Big Bang Theory som er min favoritt..
Jeg bare elsker de kranglefantene som bor i Pasadena..
I den blokka, der heisen aldri funker, for at Leonard fikk for seg at han skulle utforske noe, som Sheldon slengte inn i heisen,
pga nettopp sprengingsfaren.. Å selvsagt eksploderte det. Å heisen funker enda ikke..

Litt om hver av dem:

Først, selvsagt Sheldon Lee Cooper, som egentlig heter Jim Parsons.. Total mangel på sosiale antenner..
Det at han mangler ironi, empati, forståelse for normale sosiale ferdigheter, gjør at man ofte kan tenke at han har asberges, men ifølge
Prady og Lorre så er ikke det tanken bak figuren Sheldon..
Det blir for mye om jeg skal skrive alt om han her, så trykk på navnet hans, å les om han innpå wikipedia..
Men Sheldon er vel han av alle som er min favoritt..

 

 

Leonard Leakey Hofstadter som egentlig heter Johnny Galeckier, vel den av dem som er mest oppegående, og som har litt mer sosiale antenner enn Sheldon og de andre figurene.

Men han også er noe snål av seg.. Og veldig nikkedukke og hodestrupt forelsket i nabojenta Penny..

Ja, å så har vi hu Penny da.. Kaley Christine Cuoco..
Som Leonard er så veldig forelsket i, som Sheldon syns er så utrolig dum..
Som er blond slik blondevitsene beskriver det på alle mulige måter.

 

Penny er også “sykepleieren” til Sheldon.. For resten av kompisene har funnet ut at det er lurest å stikk av når Sheldon gir uttrykk for at han har virus eller annet.
Men Penny som ikke er så “rask” av seg, går i fella ofte..
Å da må hun synge Soft Kitty til Sheldon.. Så søtt da..

Så har man de to andre da..
Howard Wolowitz som heter Simon Maxvell Helberg, og Rajesh Rayman “Raj” Koothrappali som heter Kunal Nayyar
Wolowitz er en som er veldig glad i kvinner og tenker sex mer eller mindre hele tiden et hunkjønn blir nevnt, mens Raj derimot er redd kvinner,
og klarer ikke snakke til en kvinne uten alkohol innabords..

 

Ja, å så må vi ikke glemme de to flotte damene som har kommet inn etterhvert.. Kjærestene til Wolowitz og Sheldon..

Bernadette Rostenkowski og Amy Farrah Fowler

 

Å sist og ikke minst mora til Wolowitz.. Ei som så mange lurer på hvem er..
“Hvem spiller mora til Wolowitz”, spekulasjonene er mange.. Og få gidder å google..
Noen tipper det er samme som henne dama til Wolowitz, hu Bernadette..
Men så enkelt er det ikke 🙂

Hun heter faktisk Carol Anne Susi..

 

Så da avslutter jeg med å si.. I LOVE THE BIG BANG THEORY… Sheldon in my heart <3
De kan vist se ganske så normale ut også innimellom fant jeg ut 🙂
Drømmen er å få møte alle disse live.. Skulle det skje, så hadde det ikke spilt noe rolle at jeg ikke er så stødig på engelsk,
for jjeg ville ikke klart å fått med meg noe usett jeg.. hehe

Gro Kristin <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg