Når nyhetskanalene prøver å lure oss.. Jeg blir så sur..

Ja, nå blir jeg irritert..

Nå har tv2 prøvd seg på det smarte stuntet, å skal få folk til å tro på hva de liksom har filmet inne i oppvaskmaskinen.
For å se hva som går for seg der..

Bare tull og vissvass.. Tror de virkelig folk er dumme??

Her kan du se nyheten.

Som at det ikke er nok, så ligger det t.o.m på utenriksnyhetene..

Men nei, denne damen lar seg ikke lure nei..

For jeg vet næmlig hva som går for seg inni en oppvaskmaskin..

Det bor slike små vaskekoner inni dem, som vasker koppene for oss når vi har fylt dem opp..
(Må si jeg syns dem e bra late, for ikke f.. om de vil pakke inn i maskina, det må vi gjøre selv)

Ja, jeg har t.o.m små husnisser som tar seg av husvask, klesvask, koppvask osv osv her hjemme også..

Ja, det er bare å spør unga mine det.. De vet at jeg har slike små husnisser som gjør alt husarbeidet..
Hvordan husnissene ser ut og slikt, det vet dem ikke. De vet bare helt sikkert at det iallfall ikke er jeg som driver å rydder og slikt.
For jeg sitter jo bare på pc hele dagen, og på facebook, og spiller hay day…

Å om noen skulle lure på hvor husnissene mine har gjort av seg de dagene det er rotete, så skjønner dere det att..
Husnissene mine lider av dyp depresjon, så de har det med å fær på fylla innimellom. Å da er det ikke så lett å ta seg sammen dagen derpå..

Men nå har man snakket seg litt bort her..
Det jeg ville frem til, var at dere må slutte å tro på alt nyhetskanalene skriver og viser.
Oppvaskmaskinfilmen fra tv2 er bare tull og svada. Manipulert filming…

Ha en fin dag sammen med husnissene deres. Å ikke driv de så hardt. De er så sarte av seg 🙂

Gro Kristin <3

2 kommentarer
    1. Hei!
      Jeg leste om deres kritisering av Tv2-nyhetssak om hva som foregår inne i en vaskemaskin, og det dere skriver er mer på jordet enn det den nevnte nyhetssak er. Så klart er filmingen inne i oppvaskvaskemaskinen ekte – det er verken tull eller “viss-vass”. Kanskje ikke akkurat deres oppvaskmaskin fungerer på videoens måte, men oppvaskmaskiner kommer i mange varianter, og ingen er like.

    2. Haha, skulle til å skrive noe morsomt her, men fikk litt hakeslepp av kommentaren her… Han derre Martin har sikkert en mammanisse han da, når han ente vet bedre.. hehe ( humoristisk ment Martin) Brilliant skrevi sier nå jeg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg