Et hverdagshjem..

Jeg bare elsker interiør.
Å gå rundt å planlegge hva jeg skal ha hvor, se på nye ting og forme leiligheten min.
Å ommøblere, å gjøre det så fint og koselig..
Ja, det er helt meg det..

Studere de mange ulike stilene og prøve meg frem, og endre litt + skape min egen stil.

Ta bilder, lage blogginnlegg, vise frem på facebook og skryte uhemmet om det flotte hjemmet mitt..
Spesielt i jula, da syns jeg stemningen er så utrolig fin her hos oss..

Får masse skryt over hvor fint jeg har det og så god smak jeg har.

MEN, hvordan ser det ut utenom de flotte bildene, som jeg forbereder så godt før de blir publisert.

Nå skal dere få se hvordan det ser ut til daglig her hos oss..
En skam nærmest å skal innrømme at vi faktisk bor i et hjem, ingen utstillingslokale.. Merkelig nok..

Ja, vi bor trangt også faktisk.. (Håper å finne oss hus)
5 stk er vi som bor her..
2 voksne og 3 barn (Ene barnet er vel mer voksen å regne, med sine 19år)

Å merkelig nok så er vi levende også 😛

Her har dere en av mine tidligere bloggbilder av spisestuedelen min.. (Før jeg kvittet meg med bokhyllene og ommøblerte)

Sånn som dette ser det ut egentlig..

Her er stua tidligere..

Sånn som dette ser det egentlig ut..

Å med ei 19åring i hus (Ja, kjære datra mi, med ei mor som blogger, så må du regne med å få skylda og bli hengt ut. Sånn er det bare)
Gubben nevnte det her at vi måtte kjøpe oss ny tørketrommel.. For det er ikke lenger mer plass på den vi har..
Jeg tror vi må kjøpe oss ny vask også innpå badet..

For å ikke glemme hjørnebordet som datra tror kan brukes til å oppbevare skvip og dritt på..
Lurer på hvorfor hun bor her enda jeg, hu er jo snart 20år jo..
Selv påstår hun at hun skal bo sammen med oss veldig lenge, for hun har det så bra.
*Tror jeg skal sørge for at hun ikke trives så godt*

Ja, sånn går nu dagan da..
Innbiller meg at folk tror at det ser like pent, rent og ryddig her som bildene jeg har vist fram tidligere, bestandig..
Men sånn er det dessverre ikke..
Vi bor og lever her, tilfeldigvis..

Jaja sånn går nu dagan da..

Håper alle får en fin uke videre 🙂

Line Renee <3

(Psssst, ikke si til Line at jeg signerte med hennes navn. Kan ikke la folk vite at dette er mitt hjem.. Gro Kristin <3)

3 kommentarer
    1. Til info.
      Min signatur er ikke slik.
      og det er ikke mitt hjem som henges ut i offentligheten her nå assa.
      Hilsen
      LineRene’e♡

    2. Fin blogg dere har, jeg liker sånne grepa damer som blogger om virkeligheten. Har å en interør interesse, men jeg synnes det er så fantastisk kjedelig å gå og rydde etter ungene at intreøret av og til forsvinner i rot 🙂
      -thefatballerina-

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg