Madam Mim..

Å så fornøyd jeg ble.. 

I dag har Isabell Ramberg vært hjemme hos meg, å brukt masse tid på håret mitt..
Ei virkelig råflink frisørdama hu der..

Først var det å legge rullene..
Eller, først så var det å rote litt, alt måtte jo settes fram.. 

Nei, aner ikke om det heter å legge ruller, kan ikke frisørspråket.. hehe

Å så var det jo å ha i sånn middel.. Ellers blir det ikke mye krøll nei.. 

Å derre midlet rant ned i øra på mæ, så æ mått tette igjen der litt..
Kan jo ikke risikere at øra slår krøll på seg, jeg er jo tunghørt nok som jeg er fra før 🙂 

Etter utskyllinga så var det å farge håret.. Men der svek fotografen, for henne sku spille Star stabel..

 Så var det å lufttørke håret, før man gikk igang med å sveise på lillahår.. 

Og helt til slutt ble det klipp og fiks.. 
Ble da pent dette.. Jeg ble iallfall kjæmpefornøyd 🙂 

Lurer på hva neste prosjekt innen det å “ta vare på meg selv” skal bli 🙂 

Gro Kristin <3 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg