Her safter vi i dag..

Ja, dette er jo bare så moro og så enkelt..
Kjøpte meg en saftkoker i går..

Og i dag sendte jeg ut unga på epleslang (Vi spurte pent først)
Så nå står epler på kok i saftkokeren..

Men jeg har blandet eple og appelsin, blir spennende å se om det blir å smake godt.
Å så har jeg tilsatt en klype salt i dampevannet i nederste kjele.
+ masse sukker og litt sitronsyre over eplene og appelsina som jeg har delt..

Resultatet ble nydelig saft/juice som falt i smak hos oss alle her <3

Safta skal oppbevares kaldt og mørkt.. De fleste anbealer at man fryser den, så man er sikker på at den ikke begynner å gjære seg.

Gro Kristin <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg