Grisepute.. Æ tegna den heeeelt selv <3

Ja, Line er jo så flink med derre å sitte å designe oppskrifter for strikking..
Å hu påstår at det tar mange timer, at man må sitte å farge en og en rute..

Det er jo såååååå vanskelig..
Å i dag så ba hun MEG om å komme med forslag til motiv til pute..
Men når jeg kommer med forslag, så avviser hun meg bare.
Ja, hun sier rett ut at hun angrer for at hu spurte..
For det er jo sååååå vanskelig.. Å hun skjønner ikke hvorfor jeg bruker ordet BARE, når jeg
prøver å beskrive for henne hvordan oppskrifta skal være..

Så  æ bestemte meg for å lage selv jeg..

Tok meg bare noen minutt.. Så derre skryter om hvor lang tid det tar, for å virke så veldig
flink, kan hu bare ro til sjøs med..

Såh.. Her skal dere få GRATIS oppskrift av meg.. På griseputa..
Dere får telle rutene selv da..
Det var vanskelig nok å sku tegne saken *GLIZ*

Her forsiden på puta..

Å her er baksiden..

MEN!!!!??? Kor ble rutan av da??
Æ fikk jo opp et ruteark jo, som æ tegna på.. Sku ikke rutan bli med da??  *Møkka paint*

Grrrr… Jaja, her er nu mønstret hvertfall..
Æ e nu litt flink da..
Så bare gi mæ masse skryt her.. Er tross alt min første strikkeoppskrift azz..

Gro Kristin <3

P.s Ny dag nå, jeg satte datra mi i arbeid med å få grisen over på ruteark..
Halen på fronten ble litt rar da, den tror æ blir penere om den syes på.
Øynene, snute og munn må også syes på..
Men her har dere grisen på ruteark 🙂

6 kommentarer
    1. Hadde det vært mulig og få med rutene ? Det er vel en av de artigste putene jeg noen gang har sett 🙂 lyst til og prøve lage den.

    2. Da har vi fått over grisen på ruteark..
      Men om det ble noe bra vet jeg ikke.. hehe
      Om noen strikker denne puta, så blir jeg veldig glad om dere vil sende meg bilde av den 🙂
      Bildet kan sendes til meg på privatmelding inne på facebook..
      Så jeg kan lime inn her, så man får se resultatet..
      Rutearket er lagt opp til 100 ruter ene veien, og 100 ruter nedover.. Altså, en rute tilsvarer en maske.. 🙂
      Lykke til 🙂
      Gro Kristin <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg