Kokeboka mi..

Enhver husmor/husfar/hobbykokk har sin egen kokebok..
Dette er mi kokebok.. Noe av det kjæreste jeg eier..
Helt uerstattelig.. Fins ingen makan i hele verden, universet..

En gang i tiden var det en fin grønn bok, med lyse sider.
Nå er den velbrukt..
Jeg begynte å skrive i denne da jeg var ca 13-14 år gammel..
Her inni er bare unike oppskrifter..
Ikke oppskrifter jeg har googlet etter.. Men som jeg har funnet opp selv, eller som jeg har “arvet” fra noen..

Noen av oppskriftene fins nok å finne på google, kanskje helt lik, eller ganske så lik..
Men akkurat mine oppskrifter har jeg ikke skrevet ned fra nettet  eller fra noen oppskriftbøker..

Jeg er skikkelig stolt av kokeboka mi..
Å tydeligvis liker unga mine den også, for de har allerede diskutert hvem som skal arve den 🙂

Gro Kristin <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg