Ebay, retro, ebay, nostalgi, ebay, diner, ebay, vintage.. Nevnte jeg EBAY??

Jeg bare elsker å surfe meg gjennom sidene på ebay.
Drømme meg bort i alt det lekre som er å finne der. Noe blir kjøpt, noe blir oppført i ønskelista.

I dag har jeg drømt meg bort i Retro..
Er så utrolig mye fint innen Retro, vintage og Diner-stilen å finne på ebay..

Klokke på kjøkkenet må man jo ha.. Å jeg er kommet ganske så langt på kjøkkenet mitt.. 
Men klokke har jeg ikke enda.. 
Å siden det går i rødt og orange på mitt kjøkken.. 
Så tror jeg nok en slik klokke som dette ville passet perfekt der innpå.. 

Se den flotte kjolen.. Skikkelig Rockabilly.. Denne hadde jo vært perfekt å ha på seg når vi skal på amcartreff i sommer.
Så nå får jeg bare stå på å gjennomføre derre lavkarbodietten min 🙂 

Fint å kunne variere også da, så en lys kjole må man jo også ha. Å hva passer ikke bedre om sommerkveldene enn en slik som denne flotte
kjolen. Med fine sommermotiver og farger.. Man blir glad bare av å se på kjolen.

Jeg surfer videre inne på ebay.. Elsker de sidene der..
Å hva kommer jeg over.. Joda, radioen min.. Denne radioen har jeg drømt om lenge..
Så den kjøper jeg til meg selv i julegave ja.. Her kan man ikke la noe gå fra en..
Å så billig som det er..

Og den ene tingen fører meg gjerne til den andre.. Så mens jeg sitter her å betaler for den flotte radioen min..
Så jeg skal ha på kjøkkenet mitt som jeg prøver å få i helt retro, vintage og dinerstil så dukka tanken min opp på brødristeren vår som har tatt kvelden..
Så nå er det på tide å få en ny..
Så da var det bare å søke da.. Å selvsagt fant jeg den.. En akkurat slik som jeg vil ha.. Og siden vi er så mange, så passer det perfekt med plass for 4 brødskiver i den.

 Hehe, å det dukker mye moro opp som man ikke tenker på finnes engang..
Å min datter som er på vei til å flytte i hybel etterhvert, så dukka denne opp.. Tror jammen hun skal få en i julegave jeg.
Er jo ikke plass til så store greier i hybelen hennes.

Slikt finner man bare på ebay 🙂

 
Men se her da.. Herregud, jeg blir rent dårlig..
Jeg elsker sko..

Må jo også finne bursdagsgave til lille barnebarnet til søstra mi.. Og i min søken etter det, så finner jeg disse..
Det er barndomsminner det.. Hvem hadde ikke slike da de var barn 🙂

 
Ååååå se hva jeg fant.. RÅSA.. Ja, jeg elsker rosa.. Å da må jeg jo ha Rosa knott på girstanga i bila også.
Tro om Stig vil tillate det 🙂

Fant flere.. Hvem syns dere at jeg burde velge??

   

  

Nei. nå har jeg drømt meg helt bort her..

Dette inspirerte meg til enda et blogginnlegg jeg skal begynne å jobbe med.. 
Retro, vintage, diner, nostali gardiner og duker.. 🙂 

Gro Kristin <3

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg