Min store ønskeliste i bilder….

Ja, alle har vel ønskelister.. Spesielt nå rett før jul..
Det har jeg også..

Nå må jeg nok spare til det jeg ønsker meg selv. Men vil dele med dere hva ønskelisten min består i.
Ikke nødvendigvis i rett rekkefølge da.. hehe

Her er min ønskeliste i bilder..


Å så ønsker jeg meg alt innen Le Creuset da..

Nevnte jeg at jeg vil ha rødt på kjøkkenet mitt?? Og Orange..

Gro Kristin <3

P.s alle bildene har jeg lånt fra Google. Så jeg håper ikke jeg tråkker noen på tærne her 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg