Gjenbruk med gamle vinylplater..

Dette er jo bare så enkelt og moro å lage..
Å så lekkert..

Jeg stakk bortpå bruktbutikken, å kjøpte meg noen gamle vinulplater, av ukjente artister.

Dro hjem..
La en plate oppå ei skål.. Passet på at den lå helt i senter.

Så var det bare å finne frem varmluftpistolen, å blåse vinylplata varm.
Da ble den myk og bøyde seg og bølget seg rundt skåla..
Voila, ferdig..

Vet noen bruker å sette de i ovnen å smelte dem der..
120 grader.. Følg med.. Så fort den begynner å henge litt så tar det ikke mange sekundene før den er ferdig..

Men fant ut jeg ville ha den blank.. Sølv..

Så jeg fant frem kromlakken min som jeg hadde stående..
Kjøpte den for 59kr på biltema..
Å sprayet skåla.. Voila, en fin stilfull skål..

I morgen skal jeg bort å få tak i de små vinylplatene, så jeg kan smelte små skåler også 🙂
Det tror jeg vil ta seg bra ut på bordet ja..
Kanskje jeg kan smelte en stor over den lille.. Hmm.. Det kan sikkert bli stilig..
Det må jeg prøve ja..
Ja, kjøpe flere farger i spaylakk også..
Tror det kan bli tøft på bordet på barnebursdagen..

Her er det nok bare fantasien og kreativiteten som kan stanse en ja:)

Lykke til..

Gro Kristin <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg