Nææææ, så koselig…

Nå ble jeg jammen rørt ja..
Her dukker venninna mi Eva opp. Å har med blomster til meg..

Ja, slike gaver liker jeg å få.. Slike som kommer bare på en helt tilfeldig dag.
Uten at jeg har gjort noen ting..

Her sitter jeg hengslengt i stolen min.. Gidda ikke reise meg for å åpne døra engang..
Bare ropte “kom inn”..
Der kom Evami, å så hadde hun med denne nydelig orkideen til meg..
Å denne nydelige uglepotta..

Hun hadde klippa seg også, å så så jeg det ikke før hun nevnte det.. Fy jeg skammer meg..
Her kommer hun med fin blomst til meg, å så er jeg for selvopptatt til å legge merke til hennes nye frisyre..
Men hun kledde det så fint 🙂

ÅÅåååå sitter her å nyter denne nydelig blomstern på bordet mitt <3
Sånt er jo bare så koselig.. En riktig fin oppmuntring i hverdagen <3

Å så ble det litt jabbing før hun måtte ivei igjen..
Fikk med meg noen tips og tanker omkring tilbehør til den flotte retrokjolen min..
Eva er ei slik som har så utrolig god smak 🙂

Så gla i dæ Evami <3
Tusen takk for den nydelige blomstern 🙂

Gro Kristin <3

3 kommentarer
    1. ha en god helg 🙂
      Gå gjerne inn på bloggen, besøk gjerne Facebook siden vår, trykk liker og del. Vis du er i mot mobbing 🙂
      Du finner link til Facebook siden på bloggen under; Facebook

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg