Jeg kjenner jeg kan like kjøkkenet mitt ja..

Klarer jo ikke vente til jeg er helt ferdig. Må jo vise dere litt underveis..

Har vært på en aldri så liten shopping i helga..

Kjøpte meg slike fine brikker for å ha under tallerken, som jeg bruker som duker og et par filleryer..
Det ble ikke røde filleryer da.. Men syns disse var fine jeg 🙂

Så nå mangler vi bare retrogardinene og respatexbordet på kjøkkenet, så blir det bilde av det hele.
Ja, å så må vi henge opp lampa vi kjøpte for en tid siden 🙂

Weee, jeg gleder meg så veldig 🙂

Her skal dere få noen smakebilter 🙂 

 

Brikkene er kjøpte jeg på butikken som heter “Du og jeg pappa” som ligger i Torvgata i Gamlebyen..
Filleryene kjøpte jeg på Europris..

Veldig fornøyd med handelen 🙂

Gro Kristin <3

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg