Gro is back…

Ja, da var man tilbake da..
Fredagen hadde vi bursdag.. woop wopp 40år.. 

Og da fikk jeg en lenge ønsket rosa Laptop..

Så nå har jeg Laptop, noe som igjen betyr masse innlegg fra meg.. 🙂

Så nå er man på plass igjen..

Hva vil dere lesere lese i bloggen vår?
Kom med ønsker, så vi vet hva dere vil lese mer om 🙂

Fikk også flere fine gaver..

4000kr av min mor, som jeg skal bruke til å kjøpe meg rød smeg brødrister og rød smeg vannkoker..
 

Så fikk jeg ny komfyr av min svigermor..

Utenom dette fikk jeg flere flotte gaver fra vennene mine. Blomster, bilde, telysestaker med bling, en bærbar grill av Stig, Sesong 7 av The Big Bang Theory av May Kristin,
et lite album av Marilena..

Det ble en riktig fin bursdagsfeiring..

Men fant ut at mine venner har alkoholproblemer da, de drikker for lite..
For vi har igjen all drikken vi kjøpte inn.. hehe
Det er ikke blitt rørt en dråpe..

Men en vellykket og fin feiring ble det 🙂

Gro Kristin <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg