Jeg fant, jeg fant.. Barndomsminnene bare strømmer på..

KONGEN AV DANMARK…
De smakte akkurat som i gamle dager..
Men var runde i form og lysere i fargen.. Men vi koser oss..

Gul kamfer og Bringebær drops er også kommet tilbake forresten 🙂

Jeg er temmelig sikker på at Brynhild fabrikken vil gå i god overskudd dette året 🙂
Og så håper jeg de tilgir meg at jeg lånte dette bilde av dem, i en slik god reklame for dem som dette 🙂

Jeg delte bildet av Kongen av Danmark posen inne på ei gruppe for barndomsminner. Der en eldre mann så veldig tydelig viste stor glede av å se de igjen.
Men dessverre så bor han på en kant av landet som ikke får disse dropsa med det samme..
Så jeg sender han et par poser 🙂
*Føler meg så veldig snill* *Liker følelsen*

Gro Kristin <3

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg