Gro lager taco i form.

Ja, her elsker dem taco alle sammen.
Men de får det så alt for sjeldent. Men i dag overrasket jeg dem.
Jeg vil jo helst lage mat jeg kan lage helt fra bunnen av. Men slik ble det ikke i dag.
Men vellykket nok..

Først stekte jeg 2 kjøttdeig (400gram x 2)
Tilsatte 2 poser med tacokrydder og 2 dl vann..
Blandet godt..

La kjøttdeigblandingen og tacolefser lag på lag, med litt ost i mellom.
På toppen strødde jeg på godt med ost.

Lot det hele steke midt i ovnen på 200 grader til osten ble gylden.
Serverte det hele med salat, tacosaus og rømme..

Nam nam..
Som min mann sa. “Dette er bedre enn calzone”. .
Han elsker calzone.. hehe

Gro Kristin <3

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg