Ååååå nei, jeg beklager så mye alle sammen :(

Heisann alle sammen..


Ja, nå har både jeg og Line sviktet i lang tid med bloggingen.
Det dabbet rett og slett helt av. Skrivesperre, fantasisperre, flytting, skole, jobb. Ja, det har skjedd mye siden vi var aktive daglig.
Så bloggingen har liksom falt litt i siste rekke. Ja, aller sist i rekken faktisk.

Jeg ser vi har noen trofaste lesere som fortsatt følger oss jevnt og trutt. Så jeg får dårlig samvittighet for at vi ikke har vært flinkere.
For det skal ikke stå på at vi ikke har noe å skrive om, eller dele med dere.
Line har jo flyttet til småbruk langt uti det store utland Sverige. Med både høner, ender, kalkuner og vakler. Hund og katter har de også fått seg.
Så hun burde jo hatt masse å skrive om.
Som at det ikke er nok, så har hun plantet masse ulike frukttrær, masse urter og grønnsaker. Hun fermenterer og tørker i massevis.
Vet hun har sanket sopp i litersvis nå i høst bare. Så hun burde jo ha hatt masse å dele med dere.
For å ikke glemme alle oppskriftene på strikking hun har laget. Fine innlegg som hun kunne linket videre så dere kunne kjøpt mye av de fine oppskriftene hun laget.

Selv går jeg jo skole. Har flyttet til enebolig, fått oss katt. Og fått meg 100% stilling.
Jeg kunne jo skrevet og delt masse med dere der. Om prøver og resultater, når jeg var i praksis. Om alle middagene jeg har laget.
Ja, for selv om det er mye skole og jobb, så har det jo blitt noen middager i løpet av alle månedene.
For å ikke glemme når jeg innredet her vi flyttet til nå i høst.

For å ikke glemme at både jeg og Line har vært på ferie i år, ja flere ganger.
Vi burde jo greid å delt bilder å skrevet noe om det..

Så jeg må virkelig beklage så veldig mye. Både på min og Lines vegne.
Om det blir noe bedre fremover, kan jeg ikke love.
Men i dag kom jeg på dette, og kjente det stakk litt av dårlig samvittighet. Så da ble det et innlegg om det.
Så da kan jeg lene meg tilbake og vite at jeg har vært flink å beklaget så masse.
Å fortsette dagene mine som jeg har gjort frem til nå 🙂

Når det gjelder Line, får hun beklage selv. Jeg akter ikke å gjøre det for henne.. hehehe

Ha en fin dag alle sammen..

Jeg fikk nå delt et fint bilde av meg i grønn strømpebukse, der jeg går i stil med stua mi 😀

Hilsen Gro Kristin Solum <3

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg