Tvillinger burde ikke fotograferes sammen, og alle bilder burde merkes. Mitt liv er ødelagt :'(

Ja, hjertet mitt er knust.
Å være enegget tvilling er ikke enkelt..

Det skal nå sies at jeg er den heldige av oss. Jeg er noen hakk penere enn min eneggede tvillingsøster.
Derfor fins det mer av meg enn av henne..

En slektning av oss la ut et bilde av oss på facebook.

Her sitter Line helt til venstre og jeg helt til høyre..

Men det er ikke Line enig i..
Hun argumenterer med at hun sitter til høyre, da håret hennes faller naturlig slik innover mot ansiktet og hun hadde mistet en tann..
Mens jeg er vist hun til venstre med de bøyene på håret.

Nei, nå skal du få se Line.. Tanna først..
Tenner har en tendens til å vokse ut igjen etter at melketanna har gått. Å jeg mistet da mine ikke lenge etter deg..

Å se på disse bildene her.. Legg spesielt merke til håret.. Og ha med i tankene at Line sjelden bruker hårspray eller noe.
Alle disse er av Line..

     

Ikke engang når hun sover greier hun å få håret til å svinge seg innover..

Så fant vi noen bilder av meg da.. Legg merke til håret..

  

Jeg har alltid ønsket meg slik hår som svinger utover. De eneste gangene jeg greier å få til det, er med hjelp av hårspray og slikt..
Men da blir jeg gjerne mobbet og kalt “Titten tei”. Og på kjolebildet burde jo Line vite, for der er det jo hun som har ordnet håret mitt, å det var jammen ikke bare bare å få til den bøyen der azz..

 

Her er jeg og Line sammen.. Hvem sitt hår er bøyd?? (Line er blond til info, ja skikkelig blond. Sånn blond blond)

Line spurte morsan, å regnet med å få et avklarende svar der..
Men neida.. For hu gamla der huske ikke ungan sine fra dem var små. Hu greier ikke å se forskjell på unga sine engang hu..
*Æ har bestilt plass på demensavdelingen til henne*

Så alle sammen.. Konkluksjonen er at denne søte lilla jenta her, er MEG!!!
Og alle foreldre til eneggede tvillinger burde skåne barna sine fra å ikke få vite hvem som er hvem på bilder, pga de selv ikke greier å se forskjell..
Fy å fy!!! Så ikke ta bilde av tvillingene deres sammen. Og husk å merk bildene godt, med tusj som ikke forsvinner med årene..

 

Gro Kristin Solum <3

2 kommentarer
    1. He he så morsomt innlegg. Det har jeg ikke tenkt på før, det med å prøve å kjenne seg igjen på bilder, har jo ikke hatt dette problemet jeg som ikke er tvilling. Men det var lurt, å markere med tusj, eller ta på forskjellig tøy iallefall 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg