Kjære Sophie Elise..

Kjære gode vakre Sophie Elise


Jeg beklager om jeg har trampet på deg ved å låne ditt bilde. Men jeg fikk ikke tak i deg.
Men om dere trykket på bildet, så kommer dere rett inn på den flotte bloggen til Sophie Elise <3

 

 

Nå er jeg drita møkka lei..
Dagstøtt leser jeg innlegg, kommentarer og annet, der du kritiseres for både ene og andre..
Botox, silikon, neseoperasjon, farging av hår, sminke osv osv osv..

Si meg, er virkelig folk så blottet for alt??
Ser ikke folk lengre enn det ytre?
Er det ingen som ser alle de gode gjerningene du har gjort.
Som da du reiste til Afrika og hjalp de der.
Er det ingen som ser hvor du står på for dyr. Ja, bare å nevne innlegget om Canada Goose-jakkene.
Det er jo ikke måte på for et gjennombrudd det innlegget fikk..
Og det funker enda i år også..

Nei, folk bryr seg kun om hva du evt har måtte gjort for å få ditt perfekte utseende.
For det er jo veldig fy fy med operasjoner i dag..
Ja, om det ikke er operasjon for å slanke seg da. Eller for å fikse på ei virkelig stygg nese, eller for å løfte bryster som har blitt slappe etter slankeoperasjon, eller etter å ha ammet flere barn..
Eller operasjon for å få fine hvite tenner..

Men det blir jo ikke det samme.. Det er jo liksom greit, for det var jo noe alle andre også mente var mindre pent.
Er jo ikke så pent å være stor, eller ha for høy BMI, eller å ha ørnenese.
At man må få løfte puppene, og satt inn silikon etter å ha fått slankeoperasjon, og få strammet inn hud, er jo en selvfølge. For det er jo ikke pent med hengende mage og tynne lange tomme pupper..
At man må få bleket og satt inn krone og tannfalsett når man ikke har tatt vare på tennene sine, er jo en selvfølge.

Men at du som var så fin, kanskje ikke var helt fornøyd med nesa di og fikk den fikset, er ikke greit. For resten av folket syns jo ikke den nesa var stygg.
Og vi så jo ikke hva dine medelever på ungdomsskolen mobbet deg for. Så det angår jo ikke oss..
Ergo, helt unødvendig operasjon..

At du selv ønsket deg annen form på brystene, er ikke relevant. For det er vi folka som avgjør hvem som kommer under godkjenning for slik operasjon..

I disse tider hvor temaet MOBBING er så veldig oppe å går.. Folk er så veldig engasjerte og imot mobbing.
Voksne folk står på for å få slutt på mobbingen..
Men så fort de kommer på sosiale medier, så glemmer de vist hva de står for. Og syns det er helt greit å mobbe deg.
Å så forstår de ikke hvorfor barna mobber..

Nei, Sophie Elise.. Du er ei vakker jenta. Håper virkelig mine døtre har deg som forbilde.
Som mor så syns jeg jo at mine døtre er verdens nydeligste. Jeg har jo tross alt laga dem selv. Så de er perfekte.
MEN skulle det være at de ikke syns det samme som meg, og ønsket å endre på noe. Så skal jeg støtte dem i det, og hjelpe dem å finne den beste legen til å endre det slik at de blir fornøyd.
For selv om jeg er veldig fornøyd med mine døtre, så er det også viktig at de er fornøyd med seg selv også. Ja, for så mye elsker jeg dem <3

Så fortsett å vær som du er, du gode Sophie Elise..
Jeg virkelig liker det jeg ser.. Du er virkelig vakker og ei oppvakt jenta <3

Hilsen meg, ei mamma til 4 barn.. Ei gammel kjærring på 40år, med hengpupper og slapp bak..

Gro Kristin <3

4 kommentarer
    1. Virkelig flott innlegg 🙂 Men ikke glem at noen som har en “beef” med henne kanskje har noe personlig uoppgjort og kanskje til og med blitt mobbet av henne selv, men de har ikke lyst til å legge dét ut på nett. Det er ikke alle som gidder å lage mer drama ut av ting, selvom de kanskje føler at hu virkelig har tråkket på henne som person, så kanskje menneskene som drar ting ut i offentlighet snakker på vegne av de stille og bortgjemte.
      (Det er for så vidt aldri greit å mobbe noen uansett, så vær så snill og ikke misforstå. Poenget mitt er bare at det kan hende hun har gjort vondt mot mennesker også.)

    2. Kan ikke forstå at journalister, aviser og blader skal ha noe uoppgjort med henne.
      Og en haug voksne folk..

    3. Mente privatpersoner som kanskje lar media snakke for seg. Les innlegget jeg postet i går, så kanskje du får en idé av hva jeg mener

    4. Padme:
      Har lest ditt innlegg nå.
      Å det er trist at du opplever det slik.
      Tro meg. Jeg forstår deg veldig godt..
      Jeg har ei datter som deg.
      Om du søker på innlegget som heter:
      Ei normal annerledes jenta. I denne bloggen. Så kan du lese litt om henne..
      Ikke noe som handler om blogginnlegget her om Sophie Elise. Men for å vise at jeg forstår hva du kan stri med også..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg