Hva er veldig typisk for jula.. Jo, sykdom..

Ja, influensa, forkjølelse, spysjuka, magasjau, sjuttu, osv osv osv..
Alt dette skriver folk om på facebook..
Og jeg er intet unntak..

Men jeg kunne ikke få meg en endagers influensa nei..
Nei, her klikka ryggen..
Å fy fletta så vondt jeg har hatt..
Til min manns fortvilelse som ble nødt til å ta seg av julematen uten meg.
DET er ikke bare bare..
Jeg så han gikk det skjelvende i frykt for å feile på noen vis, eller ikke være bra nok..

Til slutt fant han ut at han skulle hjelpe meg så jeg skulle bli bedre rask..
La dyna på gulvet, å fikk meg til å legge meg oppå.
Der han var så snill å la over varmekluter til meg..
Det var virkelig en nytelse..
MEN derimot så vil ikke det si at jeg ble helt bra nei..
Å opp fra gulvet skulle man også..

Og da hadde jeg selvsagt venta at Stig (mannen min) skulle hjelpe meg da..
Pøh, ikke noe mye kjærlig og hjelpsom mann jeg har nei..

Han syns det var så moro når jeg prøve å klatre meg opp fra gulvet, at han syns bilder var på sin plass..

Så mens jeg slet med å komme meg opp, så knipsa han ivei..

Først var det å prøve å få føttene opp i knestående stilling, uten hjelp..

Å etter mye strev, og latter fra gubben, så greide jeg å komme meg opp på knærne..

Så var det å prøve å komme seg opp til stående stilling, mens gubben slet med å klare å ta bilde og samtidig tørke tårer av latterkrampe..
*Han skal bare vent seg. Hevnen vil komme*

*Ræva mi er så brei at jeg får ikke snudd bildet i rette rettningen*

Hva jeg vil med dette innlegget egentlig..
Jo, det skal jeg si..
Jeg prøver å råde dere til å passe godt på å IKKE bli sjuk eller få ryggvondt i juletider..

Gro Kristin Solum

#sykdom #vondt #smerte #rygg #jul #julen #rompe #gulv

8 kommentarer
    1. No, måtte eg le. Ikke at du har vondt i ryggen, men så for meg han knipsa i vei, ble sikkert noe komisk det der. Ønsker deg forsatt god bedring.

    2. Dere er hærlige , og ræva til Gro fikk meg bare til å ville lese mer 🙂 , jeg prøvde å dele selve siden i forbindelse med konkurransen men fikk ikke dele hoved side , derfor valgte jeg et innlegg 🙂

    3. Ja, dåkker koser dere nå ja..
      Tenk på mæ som mått lide for herre innlegget… høh..
      Hehehe

    4. Hehe, ja jeg ler allerede..
      Men jeg lo ikke mye mens jeg kava meg opp fra gulvet nei.. hehe

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg