Rammer til bildene dine.

Familien min er det viktigste for meg.
Og jeg liker å ramme inn familien min i flotte rammer.
Dette er noe av det jeg syns er vanskeligst innen interiør. Å finne fine rammer.

Jeg vet det er veldig populært med slike lerreter uten rammer for tiden.
Men jeg er ikke helt der enda jeg. Jeg liker rammer. Men syns det er vanskelig å finne noen jeg vil ha. Som skal passe inn i helheten her hjemme.

Men jeg fant noen til slutt..

Så når jeg så disse rammene, ja da var det ingen vits i å vente og vurdere det for lenge nei..

Borte på Gressvik torg, en interiørbutikk (som jeg ikke kommer på navnet på i farta. Redigerer når jeg finner ut av det) rett over gangen til Coop Extra.
Jeg elsker speil og bling. Hva er ikke da bedre enn å kunne ramme inn mine kjære i det <3

Bildet i denne ramma som er i sepia fikk jeg forstørret hos Foto.com til bare kr 45, inkl porto..

Men det holdt ikke med den ene store ramma der. Så jeg måtte tilbake til butikken nå like før jul, for å få tak i flere.
Her er flere ulike størrelser å velge mellom.
Og når vi er så mange, så er det greit å variere i størrelser, så det ikke blir så kjedelig med like rammer..

Gro Kristin Solum

#familie #bilde #bilder #ramme #rammer #bling #speil

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg