BILDER OG VEGGPRYD = SKILLSMISSEGRUNNER

Så mens Line sliter med å finne noe å fylle veggene sine med. Så sliter jeg med å ikke ha nok vegger til alt jeg vil pynte dem med..

Snakk om problemer i hverdagen..

Men vil vise dere litt av det som henger på veggene mine i dag.. Noe skal selvsagt bort, for å bytte i noe annet..

“Vi kommer hjem nå mamma” av Marianne Aulie.. Dette bildet fikk jeg i julegave av Line.
Har ønsket meg bildet så veldig lenge.. Føler det er malt til meg, med meg i tankene..
Så den har veldig stor betydning for meg.

Dette bildet “Eggeskallfølelse” fikk jeg sommeren 2013. Det er Björg Thorhallsdottir som har malt det.
Og vi fikk et hvert sitt bilde, vi som arrangerte “Løvetannmarsjen 2013“, en marsj for å kjæmpe for barns rettsikkerhet og strengere straffer for overgrepsdømte.
NB! Det vil bli en marsj i år også.. 19.juni i Oslo.. Gå inn på linken å les litt om hva dem kjæmper for <3
Det arrangeres også marsjer i flere byer i Norge. Det vil dere kunne lese om inne på linken over her 🙂

Ja, så var det derre speilet mitt som jeg har skrøtet sånn av flere steder nå..
Nå er hjertene og de røde tatt av trollhasslen, og jeg venter på nye hjerter i andre farger som skal henges opp..
( Bilde vil komme)

Hvordan ta bilde av et speil med mobilen, uten at det skal vises i speilet?? Hehe
Så var det herre gamle speilet fra Perfect Home.. Er veldig glad i speil.. Men syns ikke det passer på stua lenger.
Men så var det å diskutere med gubblørven da..
Han skal blande seg i alt han der. Også i interiøret.. Bare tull og kjærringfakter på han vøtt..

   

Hadde det nu enda stoppa med derre hersens speilet. Men nei, han tvinger gjennom enda mer veggpryd i sin smak her på stua.
Div dritt som ikke passer inn i interiøret mitt..
Han påstår han må få ha det her, for han bor jo her han også..
Ja, vi skal nu se hvor lenge 😛

Har også 4 store flotte bilder av unga mine, men dem er for tiden tatt ned, da rammene skal skiftes ut eller lakkeres.
Men de skal opp igjen.. Å da fyk det brune speilet ut, for jeg trenger plassen til bildene av unga..
Ja, å så skal lampene mine, som jeg ikke vil ta bilde av å vise dere, UT!!
Må bare finne nye som jeg liker godt, som passer bedre inn 🙂


Denne vegg-te-lysestaken liker jeg godt da. Men desverre så er den også i feil farge.
Vurderer veldig å lakkere den i offwhite, samme som lysekrona mi over spisebordet.
Har også vurdert å lakkere den i krom, men er redd det blir bare feil, så jeg ender nok opp med offwhite.
Må bare krangle med gubbeluren først, for han syns vist det begynner å bli litt vel mye dilldall i stua nå.
Som om at hans synsinger og meninger teller…

Ja, som dere ser, så er det nok på veggene mine.. Veldig mye varierende. Men det blir finere når jeg bare får pakka bort rukklet til gubben..
Derre greian sine, kan han ta på soverommet, eller aller helst i uthuset, som vi ikke har enda..

Gro Kristin <3

2 kommentarer
    1. Du hadde litt mer på veggene enn vi har her i huset ;)) Vi har gips og jeg får liksom aldri bestemt meg på HVOR ting skla henge og jeg har ikke knekt koden med å skru i gips, derfor trenger jeg manne hjelp, og mannehjelpen er ikke alltid så engasjert .. hehe 🙂
      Ha en fin dag 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg