Velkommen til dekket bord.

Ja, jeg elsker å planlegge, tenke ut nytt..
Nå ønsker jeg meg et lite servise til 4 personer, som jeg skal ha når vi inviterer bare et par andre..
Eller når jeg og Stig skal ha kjærestetid og være romantisk.
Å da er det å gå gjennom alt av nettsider for å se..

Jeg har falt for tallerkene til Skeidar som heter Monogram.. Men det holder jo ikke bare med tallerken..
Må jo ha duk, brikker, glass osv osv..

Så da har øynene mine falt på dette..

Monogram tallerken fra Skeidar + tilhørende skåler
Men under tallerken må man jo ha fine brikker..

Så da kunne jeg tenkt meg noe ala disse, Kirsti-brikke fra Kid..

Så var det å fortsette å lete. Etter elegante vinglass som passer til dette. Gjerne med profil i glasset, og kraftig stett. Det ser jeg for meg blir å passe fint her.
Å så må man jo finne fine lysestaker som kan passe å ha på bordet..
Der holder jeg på å krangle litt med gubben for å få disse, lysestakene og den vasen ved siden av fra Perfect Home..

Så tenke jeg det blir fint med en offhvite stor duk på bordet.. Gjerne en med slik mønster i, som er i samme farge som duken..

Så nå må jeg krangle litt med gubben, å overbevise han om hvor viktig det er at jeg får alt dette..
Så blir det nok et nytt innlegg på bloggen med det hele flott plassert og pyntet på bordet, og god matservering og gjester..

Dere er enig i at det er viktig at jeg får alt dette ja?? Si ja…

Gro Kristin <3

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg