Da var jula over..

Ja, da er jula over.. Men jeg vil ikke ha ut alt som jeg kjøpte inn til jul..
Jeg prøver meg på noen triks og håper det blir helårig av det..

Like før jul kjøpte jeg noen fine røde hjerter og lysslynge som jeg festet på trollhassel’n min..
Men vil ikke ta ned trollhassel’n og lysene… Så jeg prøver meg på å bytte ut de røde hjertene mine fra Perfect Home, med nye hvite fra Perfect Home..
Så var det å ringe henne Perfect Home-dama i Sarpsborg for å få nye hjerter 🙂
Ei kjæmpetrivelig dama som jeg liker godt å “plage” når jeg trenger interiørtips..

Slik så trollbuska mi til jul..

Slik ser den ut nå når jeg har byttet ut de røde hjertene med hvite.. Ble da fint det.
Tror dere ikke den kan være slik nå frem til sommer??
Tenkte å se om jeg finner noe blomster og sommerfugler å henge i buska til sommer..

Ser på bildet at jeg må få gubbeluren min til å henge hjertene litt annerleders, så ikke alle bare henger under busken slik.
Men slik som dette ser det ut nå da..

Gro Kristin <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg