Jeg blir rent imponert av alt det flotte folk lager..

Ja, jeg blir helt imponert..
Folk er så veldig kreative syns jeg..

Så her er en samling med bilder av div ting som folk har laget av div som man selv kanskje ikke tenker går ann..

Det fins så utrolig mye fint man kan bruke til gjenbruk.. Er bare fantasien som stopper en her..

Så her deler jeg noen bilder jeg har hentet rundt omkring på div nettsider.. Kanskje flere får noen gode tips 🙂

   

Lampe av trommelen i vaskemaskina/tørketrommelen.        Eller lampe av Norgesglass…             Eller blåse opp en ballong å surre hyssing rundt.

   

Friske urter på kjøkkenet, eller en flott lampe over kjøkkenbenken, eller kanskje en lysekrone til å med…

For å ikke glemme å nevne alle de pallemøblene.

   

Ja, å så var det derran kabelrullene.. Dem kan brukes til mer enn å bare ligge å slenge i grøftekanter..

 

Kanskje noen har en gammel morken trebåt liggende ved vannkanten å slenge et sted.
Hva med å spørre om dere kan få den imot at dere fjerner den?

Og hvor mange bokser etter div boksmat blir ikke kastet i løpet av et år?
Hva med å lage noe fint..

   

Ja, som jeg sier.. Jeg blir så veldig imponert over alt folk lager..
Er kun fantasien det begrenser seg..
Så finner du noe du tror er bare skrot. Tenk deg om enda en gang
Ta deg en tur inn på google, å se om det kan være noen ideer der 🙂

   

   

          <—————>              
 

Gro Kristin <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg