Mercedes Benz.

Når jeg hører dette ordene, så er det Janis Joplin jeg først tenker på..

Men sånn er det ikke med gubben..
Tenker bare bil han..
Ja, han er en ekstremist når det gjelder biler. Man kan rent bli tøven i hue av han når han setter igang..

Biler, felger, styling, lakkering, motivlakkering, dekk, crom, farger, støtfanger, hjulbuer, bremser, stag, foringer, spoilere… osv osv..
Ahhhhhhhhh *Æ RIV MÆ Å HÅRET*

Men hva skjer nå da?? Joda, jeg skal skrive et blogginnlegg om gubbens bil, som han har gjort så mye med.
For æ må innrømme at han er bra god på derre når det gjelder å style biler..
Men det kan jeg ikke si høyt da, for da begynner han derre jabbet sitt igjen..

Her skal dere få se noen flotte bilder av Merca til gubbeluren..

Her er Stig så stolt over de flotte felgene han fikk tak i.. Han hadde ønsket seg dem lenge.. 

  
Disse har Stig selv fiksa og håndpolert. For de var ikke like fine da han fikk tak i dem..

Husker da sønnen vår Emil var liten, så var han veldig opptatt av lys. Gjerne fargelys.
Det er ingen tvil om hvor han har det ifra..

Lykter, lys og alt innen det feltet er vist VELDIG viktig..

 

Å så er Stig utrolig flink med photoshopping også da.. Så da må man ha med et slikt lyktbilde også 🙂

Men det skal ikke værra lys bare utafor.. Må da værra inni også må dere skjønn 🙂

 

Å så må det jo være endel annet stæsj også, når man først er igang..

Som gardiner, kromringer rundt speedometer, turteller, knapper, girspaken og litt her og der hvor man kan sette på slikt.
Å så må man jo ha Luisi ratt, som han nå har funnet ut skal byttes ut da.. Snålingen..
Klistremerker med autograf og slikt på.. Er vist veldig Mercedes å ha autografen til Daimler Benz klistra i vinduet..
Er vist bare jeg som ikke skjønner derre..

  <– Gardiner.. (Han har t.o.m flottere gardinringer enn jeg har på gardinene mine i stua,
                                                                                          ikke rart jeg er grinete om dagene..)

 <— Juhuuu, autografen til Gottlieb Daimler jo… MEGET VIKTIG!!!
                                                                                                                                  Men sånt noe kommer vist jeg aldri til å skjønne meg på…

   

Han tar jo helt av til tider.. Men jeg nevnte jo øverst at han var en bil-ekstremist..
Så her har han stolt fått tak i jakke til guttungen (Kan jo ikke la en unge som ikke går i stil med bilen få sitte på, må dere skjønn)
T-skjorte og kortholder til seg selv.. Han har sikkert mer også.. Som jeg ikke har oppdaga enda..

Syns å ha sett nøkkelringer, kopp og musematte også med Merceemblem på..*Ja, han er bare sånn*


Et gammelt bilde, med vinterhjula på..

Her har dere bilen i dag..

Den er nu bra flott da, den bilen til kjæresten min..
Men jeg kjenner han.. 12år har jeg hatt på meg, så jeg vet han ikke er ferdig med bila enda,
selv om han påstår at det ikke er SÅÅÅ my igjen da..

Gro Kristin <3

2 kommentarer
    1. Du visste det kanskje ikke, men du har den nest mest leste bloggen i Fredrikstad 🙂 Det var der sånn jeg fant bloggen din, og det ser bra ut det jeg har lest her.
      Ha en fortsatt fin dag 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg