Å nææææiiiiiii…. Æ orke ikke…

*Sukk*
Nå er all fred og ro over for i år..
Line kommer hjem fra ferien sin i kveld..
I hele 2 uka har jeg kosa meg, uten hu der gnålkjærringa over mæ..

Men den tid er over..
Føl med meg alle sammen…

Jeg har hatt bloggen mer eller mindre for meg selv, å kunne høste nesten all oppmerksomheten heeeeeelt alene..
Å så kjæm hu der hjem.. *Sukk*
Så nå skal hu forpeste bloggen med sine innlegg innimellom alle mine kule..

Jaja.. Ønsk Line Reneè velkommen hjem fra sine 2 uker i ferie.. *Grøss*

Gro Kristin <3

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg