Er stygt å klage på varmen…

Men for å ikke klage på denne varmen som vi har fått nå, vi på Østlandet iallfall..
Så må man sette inn noen tiltak..

Vifte er veldig viktig..
Det er nesten umulig å få tak i vifter for tiden, butikkene selger som aldri før..
Aircondition kan være nødvendig også, om man vil koste på litt ekstra..

Isbitemaskin også, vannet blir liksom ikke kaldt nok i varmen her..

Og tynne og lite klær..
Men en kvinne i min størrelse burde vel ikke kle av seg for mye. Da får jeg nok klage vil jeg tro.. hehe
Litt dumt om folk besvimer pga synet av meg..
Eller, jeg kan jo skylde på varmen, at det er derfor folk dåner..
Ahh.. Av med klærne..

Så.. Hva har man fått til frem til nå??

Vifte

Aircondition

 

Isbitmaskin
 

Mindre klær

 

Å sist og ikke minst et deilig kald glass med øl..

 

Det siste der tror jeg at jeg må få gjort noe med.. Å sitte her i varmen å ikke ha iskald øl, er nesten kriminelt å regne..

Men sola nyter man så lenge den er:)

Hva mener du er viktig i varmen, for å holde ut dagene?? 🙂

Gro Kristin <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg