Weeee, bare 150 dager igjen..

Gleder meg så utrolig masse..
Nå er det bare 150 dager igjen.. Så det begynner å bli travelt nå..
Mye som skal være klart til den store dagen..

JULAFTEN <3


Jeg er så hoppende gla, hoppende gla, hoppende gla, bare 150 daga igjen.. Tralla la la la..

Ja, det er bare 150 dager igjen til julaften..
Her skal mye gjøres før den dagen..

Syltetøy skal lages, surkål skal lages og masse annet godt. Deriblandt div chutney og likører..
Dette er mat og drikke som blir best jo lengre det får stå å lagre og godgjøre seg..
Så her er det bare å hive seg rundt ja..

For å ikke snakke om alle julegavene.. Her er det bare å begynne å skrive opp lista ja..
For ikke bare skal det kjøpes julegaver, men det er jo en haug av dårlig planlagte barn i familien også.
Dårlig planlagt kaller jeg det når man får barn midt i jula.. Men vi elsker dem alikavell..
Å de skal jo ha sine bursdagsgaver og feiringer også.. Slikt koster..
Så her har man ingen tid å miste nei..

Gleder meg så utrolig masse til å pynte til jul..

Her er noen bilder fra fjorårets jul 🙂

  

 

Ja, å så må vi ikke glemme julegaveinnsamlinga.. For jeg var innom sjefsalven Cathrine Andersen i går jeg,
å da var vi enige om at vi måtte samle inn julegaver i år også, slik som de andre 2 forrige årene.

Å da er det bare å finne frem nissemorkjolen igjen..

Gleder meg så kjæmpemasse.. 150 dager igjen.. Juhuuuuu…
Snart er det jul igjen <3

Æ bare elsker jula, og alt som har med jula å gjøre <3

Gro Kristin <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg