Desigual…

Æ blir rent dårlig.. Jeg bare elsker Desigual sine klær, vesker og sko..
Men dessverre så må jeg bare nyte å se på klærne.. For de har dessverre ikke min størrelse 🙁

Men vesker og sko derimot, dem kan jeg ønske meg og kanskje kjøpe når jeg får litt råd innimellom..

Akkurat nå går jeg i tanker om å kjøpe meg disse skoene og denne veska som dere ser bilde av under her..

Har selvsagt sendt en privatmelding til mannen min Stig, med link til siden der disse er å få kjøpt, inne på facebooken hans.. hehe
*Håper jo at dette PLUTSELIG kommer til meg, ved en HELT tilfeldighet en dag* hehe

Hva er ditt favorittmerke innen klær, vesker og sko??

Gro Kristin <3

2 kommentarer
    1. Jeg har nettopp besøkt ei venninne i Spania. Var på shopping uten venninna mi på et kjøpesenter. “Datt over” en Desigualbutikk og kjøpte meg ei flott veske. Venninna mi ble nesten imponert over kjøpet mitt og fortalte at det var et kjent spansk merke. Jeg hadde aldri hørt om det før (sier kanskje noe om min bevssthet om merker). Hjemme i Norge har jeg også fått kommentarer (positive) ang. veska mi 🙂
      Håper du får både skoene og veska. De var superfine.

    2. strikkogtov: Ja, jeg forelsket meg helt i desigual i fjor..
      Bestilte meg 2 topper og 1 jakke i største størrelsen deres. Men måtte dessverre se det slaget som tapt, de var alt for små..
      Men veskene og skoene kan jeg fortsatt bruke da:)
      Å ikke er det så gæli dyrt heller, med tanke på at det er et godt kvalitetmerke..
      Skulle gjerne vært på en Desigualbutikk, vil tro de har et helt annet utvalg enn man finner via nett 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg