Nei, KUN rosa laptop er bra nok!!!

Ja, jeg har ingen egen maskin jeg..
Å alle prøver å vise meg ene tilbudet etter det andre, men nei. Jeg vil ikke ha lysrosa/babyrosa, jeg vil ikke ha svart, eller hvit, eller sølvfarget.
Eller grå Laptop..
Jeg vil ha ROSA..

Jeg spara så lenge til en rosa Laptop..

Både Samsung og Asus hadde rosa laptopper..

Å når jeg endelig hadde råd til en, så var de utsolgt og de hadde sluttet å produsere dem:(

NEDTUR!!

Jeg vil så gjerne ha en rosa Laptop..
En som er bare MIN.. En jeg kan skrive i bloggen på, en jeg kan skrive til facebook på, en jeg kan skrive videre på boka mi i..

ROSA.. Kan ikke skjønne at det skal være så vanskelig..

Rosa Laptop, med svart tastatur..

Slik som disse..

  

Så kjære publikum, kjære lesere.. Kan dere være så snill å hjelpe meg..
Jeg vil så gjerne ha en slik mørkrosa Laptop, med helst svarte tastaturer..
Helst ingenting hvitt på, forutenom merkenavnet i såfall..

Gro Kristin <3

1 kommentar

Siste innlegg