Bare elsker brukt og retro.. Dagens shopping..

I dag dro jeg med eldstejenta mi på shopping til bruktbutikken..
Rene gullgruva for meg..
Men måtte begrense meg litt da, siden vi skulle bære alt hjem igjen..

Men fant da noen fine ting..
Både nyttig og retro 🙂

Saftkoker.. Så her skal det kokes eplenektar/juice og masse saft ja..
Å se den flotte retro kasserollen.. Den blir jeg å bruke masse ja.. Elsker de kasserollene der jeg.
Så om dere har noen stående på loft og i kjeller og bu, som dere vil selge billig, så rop ut.
Og et flott serveringsfat i retro.. Kanskje får jeg tar i serviset som hører til senere når jeg får bedre plass:)

Ikke lenge til Halloween nå. Og guttungen min Emil bare elsker halloween, da blir det ordet til fest her ja.
Så jeg klarte ikke å dy meg når jeg fant denne til 30kr..

Og så fant jeg denne flotte lampeskjermen..
Den passa perfekt til lampepfoten min som har vært uten skjerm i så mange år.
Nå må jeg bare finne ut hvilke lakk jeg skal bruke for å få malt/lakkert skjermen svart og i sølv..
Da tenker jeg den blir virkelig fin ja <3

Så i dag er Gro lykkelig.. Hun liker det når hun kommer over slike kupp..
Retro er jo bare såååå flott da <3

Gro Kristin <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg