I granskauen helv(&(&%)/U)=?#¤## pinedag.. Ikke min dag dette..

Nå gir æ mæ over her. Det er virkelig ikke min dag i dag..
Først i dag tenkte jeg å lage chillimarmelade.. Og mens jeg står det å kutter opp derre grønne chillien,
som jeg fant ut i går jeg skulle prøve, for de hadde ikke rød chilli der jeg var.
Så syns jeg det ikke lukta noe sterkt av det, så jeg smakte på en bit..
DET BLIR ALDRI Å SKJE IGJEN… Fytti grisen, det brann i kjæften min..
Tok tak i en halvspist  tørr hvetebolle etter unga i går, å måkka i kjæften med cola..

Som at det ikke var nok, så når jeg skulle tøm derre greia i foodprosessoren, så klarte jeg å skvulpe over så det spruta oppi øye mitt og litt rundt om i tryne..
Skylla det fort bort.. Phuuu, berga øye, men var temmelig rød der en stund.. 

 
 Så får jeg melding fra lærer om at jeg har glemt å sende med Emil svømmeklær, å mens jeg finner frem det, så får jeg melding fra jobb om jeg kan jobbe i kveld.
Å så var det å ringe rundt for å ordne så Emil får komme til tante ØgleLine etter skolen, å finne fram klær som han skal skifte til for han skal i bursdag.

Å så oppdage æ at vi har tatt ut bare 100kr, istedet for 2 hundrelapper, siden han skal i bursdag til 2 stk.. Så da var det å styre med det.
Så var det å gå til skolen i regnværet med svømmeklær, å trampe opp og ned trappene der for ingen viste hvilken egt han gikk i..
Så var det å gå til Line opp den bratte jævelbakken der, klissblaut og sliten, med bursdagsklærne..
Så var det å gå hjem i regnværet.. Æ så ut som ei drukna katt når jeg kom hjem..

Å når jeg endelig er fremme her hjemme, utslitt og klissblaut, så klare æ fanken mæ å sparke i betongtrappa ute så det verker som fy i tåa mi..

Nei, dette er ikke min dag.. Håper det blir en rolig og fin kveld på jobb.. 
 Fy det svir i tryne mitt (etter chillispruten) og tåa mi..

Ha en fin dag alle sammen

P.s Dette innlegget skal dere ikke like, dere skal vise masse omsorg og omtanke for meg. Jeg har tross alt hatt døden nær opplevelse, blitt nesten blind, og lam i føttene… Ingen har det så fælt som meg i dag..

Dette var dagens sutreinnlegg..

Fytti det svir på fingrene og i tryne…..

Gro Kristin <3

3 kommentarer
    1. Ja, den dagen der så var jeg nesten død, blind og lam på en og samme dag..
      Holdt jo på å drukne i regnet også..
      Æ tror jeg måtta hatt god hjelp av mine usynlige hjelpere.. Jeg som trodde dem var hjelpesløs..
      🙂
      Gro Kristin <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg