Elsker å shoppe..

Ja, jeg bare elsker når jeg har muligheten til å shoppe litt..
Ikke alltid man har den muligheten.. Å som storfamilie med dårlig råd, så hører shopping skjeldenheta til..

Jeg kaller det ikke shopping når jeg må ut å handle det som er nødvendig. Som man MÅ ha.. 

Denne uka har jeg shoppa flere unødvendige ting. Men nødvendig for trivselen da..
Å nå med tanke på jula.. Ja, 1000kr har jeg brukt faktisk..
DET er MYE for meg, når det gjelder bare plukk 🙂

Men jeg storkosa meg der jeg sto å så på alt det lekre som har kommet i butikkene, tenkte ut hva jeg ville ha, og hvordan jeg kunne bruke det..
Jeg elsker intriør og det å skape fram noe nytt av det man har..

Her har man litt fra gårdagens shopping..

3 kakebokser.. Det må man jo ha til kakebakinga..
Lysfat, som var litt svart i fargen, men jeg fikk kjæresten min til å lakkere den i kromfrage fra biltema.
Prismer, sølgkuler, røde kuler, granbar, mistelstein, røde pyntebær, og lange elegante lys, både i hvit, rød og sølv farge..
+ 3 nye lysstaker/beholdere.. Som jeg skal sette sammen til en..

Først var det å få hvite lys i kandelaberne mine..
Riktig elegant ble det 🙂
Til jul blir det røde lys, og til nyttår blir det sølvfarget..


Pssst.. Flere ønsker å vite om lysekrona som dere ser i speilet der.
Det er en Lisbeth Dahl som jeg har kjøpt hod Tuva’s hus på nettet, i fjor..
Kandelaberne er kjøpt hos Europris.
Og bilderammene har jeg kjøpt hos Gullsmed Fog, på Gressvik Torg i fjor.

Så var det å få Stig til å lakkere lysfatet jeg kjøpte meg.. For jeg vil ha ting i sølv og blankt..

Så måtte jeg jo prøve ut de lysbeholderne i flere variasjoner.. Utrolig hva man kan utrette med litt fantasi.

 
 

Den lysbeholderen som har snøfnugg på, har jeg fått av min tvillingsøster. Ble kjøpt til Perfect home.
Ellers er alt jeg har shoppet siste dagene shoppet på Nille faktisk 🙂
Nille har virkelig kommet seg når det gjelder interiør og slikt..

Dere kan tro jeg koser meg disse dagene.. Pynter og styrer.. Men kjenner jeg gleder meg enda mer til jul.
For da blir det enda finere alt dette 🙂

Gro Kristin <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg