Rosa hjortehode og orange ramme.. Så herlig.. Min egen ide, ikke inspirert av noen…

Storkoser meg når vi holder på med slike prosjekt som dette..
Så ei flott ramme som jeg bare falt helt for. Å min første tanke var å få den lakkert Orange og “ramme inn” rosa hjortehodet mitt..
Dette kommer til å bli så tøft i yttergangen vår senere, sammen med resten vi skal ha der..

Skal prøve å beskrive best mulig resten.. Men først vil jeg vise dere den flotte ramma 🙂


Fikk mannen min til å “lime” bildet på en mørk grå tapetbakgrunn.. Slik at dere ser sånn ca hvordan farge vi skal ha på veggen når alt er ferdig.

Denne flotte ramma fikk jeg av venninna mi.. Snille Eva 🙂
Jeg sa det med engang, den skal jeg lakkere Orange og henge rosa hjortehodet mitt i.. Det kommer til å bli så veldig flott..

Å få den lakkert er ingen problem med en slik tusenkunstner til mann som min 🙂

Helt vanlig billig lakk på sprayflaske har vi brukt 🙂

Men det skal ikke få henge her i leiligheten.. For her har vi ingen steder der det passer inn..
Men når vi flytter til et hus, da skal jeg ordne meg en egen vegg for dette..
Da blir det flere ulike rammer i ulike størrelser og fasonger, som vil bli lakkert i ulike orangefarger.
Et skal være speil i, ett skal jeg ha hønsenetting i som ei klypetavle, og noen skal være bilde av unga i..
Nedenfor skal jeg se om jeg kan få tak i meg en urgammel kommode..

Håper å få tak i noe lignende som denne..

Da skal vi lakkere skroget i kromfarge og skuffene skal få hver sin Orange farge i ulike nyanser..
Å så skal vi jo ha ei lampe ved siden av, som skal være av denne varianten..


Som også skal få en runde med kromlakken. Og hver av lampeskjermene skal få hver sin Orange farge.
Det vil også komme en liten stol i Orange i samme rommet.. Som mest trolig blir en hall/yttergang, om vi finner et hus med stor nok..

Å så skal de flotte lysestakene vi lakkerte for ikke så lenge siden også forran samme vegg med alt det andre her.

Dere kan tro jeg gleder meg til alt er ferdig.. Å da skal dere selvsagt på et eget innlegg med alt samlet 🙂
Helt vår egen stil.. Vårt eget kunstverk..

Hva tror dere??

Gro Kristin <3

3 kommentarer
    1. Ja, gleder meg masse til alt er ferdig..
      Men vurderer at jeg nok må finne en litt lysere grå tapet til prosjektet mitt.. For orangefargen forsvant vist litt i den mørke tapeten vi la bak bildet der..
      Men kan jo bli annerleders i virkeligheta da 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg