I alle dager.. Skolevesker til 9000kr.. At folk ikke skjemmes..

Ja, nå blir jeg rystet her..
I dag leste jeg om jenter som ikke tør legge skoleveska si til 9000kr utanfor butikken, for de var redd de skulle bli stjålet.

Bare det at de har vesker til 9000kr syns jeg er hårreisende..
At de kan bli stjålet syns jeg ikke var verste, men at de faktisk hadde vesker til 9000kr..
Jenter i alderen 18 og 19år…

Hvor er foreldrene her?? Får disse jentene lov til å kjøpe seg så dyre vesker?
Håper da virkelig ikke det er foreldrene som har kjøpt de veskene til unga sine..

Joda, de tjener kanskje penger selv, og er i myndighetsalder og bestemmer selv.. Men i alle dager, hvor har de det ifra da??
9000kr faktisk…. 9000…
Nevnte jeg at det stod at veskene koster 9000kr???

Hvilke verdier er det disse ungdommen får?? Hvor har de det fra??
Foreldrene?? Venner?? Magasiner??

Hårresisende.. Skammelig rett og slett..

Selv syns jeg enkle flotte sekker som Fjell Reven er dyre nok. Å så ser jeg at ungdom får vesker til den prisen..

Å så veske da.. Hvor ble det av den gode ryggsekken. Den som skal tilpasses og henge godt på ryggen.

Hva skjer egentlig..
Jeg sier som ei på facebook sa.. “Stopp verden jeg vil av!”


Det aller værste er at dette blir det neppe slutt på heller.. Det kommer til å bli verre..

Gro Kristin <3

 

1 kommentar
    1. Flott innlegg! Tror det er flere som tenker slik som dere 🙂 Helt horribelt at Tenåringer skal ha vesker og slikt til ett titallstusen-kroner! Mine barn hadde aldri fått ei veske av meg til 10 000! Da måtte de hellet ha jobbet hardt selv, og så hellet selv kjøpt den for egne tjente penger 🙂
      Ha en fin dag videre 🌟

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg