Ønsket om å kunne kle meg i Desigual sine klær nærmer seg nå..

At jeg ikke kom på det da.. 
Jeg bare elsker Desigual sine klær.. Har allerede vesker fra dem..
Men nå kan jeg kle meg i klærne også snart..
Det blir mitt første mål nå..

Har allerede sett meg ut noen plagg jeg vil kjøpe meg..
Å skal jammen kjøpe meg et par av plaggene allerede nå, så jeg har noe å glede meg til..
Ja, bare ha det hengede forran skapet å glede meg til å kunne kle meg i det..

Det er nok mange nettbutikker som selger Desigual sine klær, men min favoritt er Boozt.. <- fargede bokstaver er en link.
De har fine overkommelige priser for ei hardt arbeidende kommuneansatt som meg..  
 

Her har jeg valgt ut meg klær, sko og veske, som et helt sett.. Kjenner jeg gleder meg masse til sommer nå 🙂 
Først ute er sko.. Og selvsagt må det være rosa på det… Bare trykk på bildene, så kommer du direkte inn til varen, og slipper å lete deg frem.. 
Ja, flere flotte varer også faktisk.. 🙂 
 

 Se denne lekre kjolen.. Enn å kunne kle seg i den da.. 

Men så var det jo valgets kvaler da.. Skal jeg ha kjolen over, eller denne under her??


Det får jeg tenke litt på.. Si gjerne hva dere mener… 
Men til kjole og sko, må jeg jo ha veske også.. 
Å da syns jeg denne er så råflott.. Å den var på tilbud til halv pris. Da er det bare å raske på.. 

Og mens jeg var så godt igang med shoppingen min inne på Boozt
Så fant jeg mye annet fint også.. 
Se alt det flotte… Her kan du trykke på bildene, så kommer du rett inn til varen:) 

   

Men Boozt har ikke bare Desigual. De har så utrolig mye annet fint.. 
Slik som denne kjolen fra MSGM.. Så retro.. 
Ja, helt meg.. 🙂 

Kos dere masse.. Unn dere noe nytt til våren <3

Gro Kristin <3

Dette er reklame for www.boozt.com. Men produktene jeg her skriver om er produkter jeg kan gå god for og som jeg selv bruker/ønsker. 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg