I dag har jeg vært på shopping, på ebay…

Husker dere kjolen jeg kjøpte meg for en tid tilbake??
Den gule der.. Eller den er vel hvit med store fine gule blomster på..
I dag fant jeg resten av antrekket.. Altså, alt jeg skal ha på meg til kjolen..
Så får jeg håpe ikke gulfarvene kræsjer med hverandre 🙂

Veske måtte jeg ha meg.. I riktig retrostil.. (Trykk på bildene, så kommer du rett inn på varen inne på ebay)


Og så måtte jeg jo selvsagt ha meg sko.. Da valgte jeg meg noen helt enkle, men i retrostil.. 

Og så mens jeg var i gang så kjøpte jeg meg hårbånd, en liten pengepung og strømper også 🙂

    

Men kjøpte jo ikke bare alt jeg trengte til kjolen.. 
Fant ut at jeg skulle teste tannblekningssettet som flere påstår er så bra. Så jeg kjøpte det også jeg. 
Er jo så billig på Ebay så.. 

 

Ja, så dette var dagens shopping.. Og enda er jeg ikke blakk.. 

Lurer på du på hvilken kjole jeg mener.. 
Denne vel 🙂 

Hmm, men når jeg ser bildet så lurer jeg på om jeg burde kjøpt svarte sko og svart veske??

Javisst, da må jeg shoppe enda mer da.. 

I’ll be back……

Gro Kristin <3

Dette er ingen reaklme.. Jeg har faktisk kjøpt meg disse tingene…  

6 kommentarer
    1. Ebay har mange flotte ting til en god pris! Alltid like artig å handle/shoppe. Skal selv snart igjen ut for å handle mer smart baderoms utstyr fra Lucky Duck. Absolutt elsk! :-))
      Ha en riktig fin torsdag videre!
      – mammaglede

    2. Handler mye på Ebay, men har ikke forsøkt sko enda. Har du fått dem levert enda?
      Hvordan satt de på foten og hvordan var de generelt? Stive i formen eller gode å ha på?
      De så så utrolig fine ut og jeg kunne tenkt meg et par i sort!
      På forhånd takk 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg