Selfietime… Gro kjeder seg i natten….

Ja, hva finner man på midt i natta når man egentlig burde sove. 
Når alle andre sover, og ingen er våken å holder en med selskap..
Joda, da er det til for SELFIES!!

Så her har dere en rekke bilder av trynet mitt..
Som om at det var så spennende.. hehe

Egentlig litt rart å gå gjennom alle selfinene mine på facebook..
Fins mange av meg ja.. I all slags varianter..
Moro ja..

Her legger jeg dem inn i hulter til bulter, uten noe bestemt rekkefølge.
Så her er mange ulike bilder helt tilbake til 8år siden faktisk.

    

    

    

    

    

    

    

    

Ja, ble da noen bilder dette.. Og alle er hentet fra profilbildene mine på facebook.. hehe

Gro Kristin <3 

1 kommentar
    1. Aldri i livet om du kjeder deg, men tøffe bilder. :)Jeg legger meg sjelden før 04, og kjeder meg aldri men trives i eget selskap. Jeg ser tv, fortrinnsvis TLC,men dårlig program der i kveld ,har pc i nærheten, strikketøy og Tarablad. Og tenker å ta et glass rødvin om en stund. Men du må vel opp om morgenen så du får ha meg unnskyldt…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg