Da blir det vel en runde i Norske talenter på tv….

Å mens jeg står der å beveger kroppen etter herlig musikk, så filma unga meg, å la det ut på facebook.. 
Så da er det vel bare å få det innpå her også da.. hehe

Tror jammen jeg skal melde meg på So you think you can dance.. Eller Mitt dansecrew… Eller kanskje Skal vi danse.. Eller norske talenter… 
Mye å velge i.. 
Men frykter at om jeg stiller opp der, så blir det mange som vil bli lei seg, siden jeg selvsagt blir å stikk med hele premien.. hehe

 

video:img3315

 

 For jeg har da vel rette trinnene… hehe
Viktig å leve så lenge man lever.. hehe 

Gro Kristin <3 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg