Å herrefred, påskeeggene er kommet.. Masse deilig palmeolje..

Ja, enn at disse har kommet i butikken allerede..
Da blir det masse mnd der jeg kan døtte i meg masse sunn palmeolje..

Og siden folk er så imot palmeolje, så blir det vel bare flere egg til meg..

TEST: DinKost.no har sjekket næringsinnholdet i 25 gule og lilla poser med påskesnadder.

Ja, derre stusser jeg veldig på..
I fjor så er jeg sikker på at minst 90% av alle folka, kritiserte Freia for disse eggene..
Og SA de skulle boikotte Freia og ikke kjøpe disse eggene..

Men merkelig nok så ble det ikke mindre salg på Freia av den grunn..

Hmm, det kanskje forklarer overvekten til enkelte folk. For det var vel de som spiste opp hele kvota, for alle sammen vel..

Eller smaker det av selvmotsigelser??
Der folk går ut i forum å kritiserer hverandre for å spise disse deilige gode påskeeggene fyllt med palmeolje.
Samtidig som de selv sitter der å slikker seg rundt munnen og benekter at det er påskeegg med palmeolje de slikker av..

Ja, det er det jeg spekulerer i her.
Hvorfor er vi så fæle på å skal kritisere hverandre for alt mulig.

Gud bedre meg vel det må være mange skitne trapper rundt omkring. For folk har virkelig glemt å feie for egen dør.
Vi er så opptatt av å skal fremstå så riktige, flotte og perfekte. At vi fremmer oss selv, ved å kritisere naboen..

Det minner meg om historien til det ekteparet som nylig flyttet inn i borretslaget.
Hver morgen sto kona i vinduet å ristet oppgitt på hue og sukket høyt.
Hun kunne ikke forstå hvordan nabokona kunne henge opp skitne klær. At ikke nabokona så selv at klærne ikke var rene.

Men plutselig en dag så hang nabokona opp rene klær.. Da ble hu så glad hu kona.
Og måtte fortelle det til sin mann..
Der mannen svarte : Neida, er bare jeg som vasket vinduene i dag tidlig..

Så pass deg for hva du dømmer andre folk for.
Nyt livet.. Slapp av.. Spis en Freia Påskeegg <3

Gro Kristin <3

4 kommentarer
    1. Haha ja det er litt sånn. Det har gått sport i å finne noe å “ta” andre for. Om det er at de spiser påskeegg eller bruker pels. Tydeligvis moro det der. Å ta folk. Flott innlegg!

    2. Jeg er litt delt. Jeg eeeeelsker de eggene og kjøper nok litt av de fordi jeg klarer ikke gå forbi hyllene og bare se på. Jeg er svak, VELDIG svak. Samtidig så vil jeg jo bevare regnskogen, hvis ikke så er det mange arter som dør ut og til slutt oss selv. Men som sagt, jeg er megasvak.

    3. Fanken de er jo alvorlig gode. Men med disiplin trenger man ikke spise alle…eller alle i en eske men kanskje ikke fler? Hehe
      Digget den siste storyn der.
      Titt gjerne innom bloggen min
      Liviforandring.blogg.no
      Ha en flott kveld.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg